just me.

.

Kategori:

igår var det jul:) jag blev nöjd med vad jag fick,en miniplattång , choklad , lavalampa , pennor , målabok , parfym och av ica fick jag ett hjärta där det stod mitt namn och hårsåänen. i dag var det kyrka och jag skulle komma med det sa jag igår och när jag vaknar så tror jag att vi har försoft oss men det varn inte så för dom hade åkt jag blev sur och steg upp skulle se på tv och så gick det inte jag blev typ galen och sen målade jag i min målabok.idag skall pappa läga upp en spegel i mitt rum.och jag och Ema skall till mamma och vi åker inte hem utan vi ska till min gammlamommo i solf.kl 1 kmr dom och hemmtar oss. Emma sover Henry också. pappa och Anki gick och sova när dom kom hem från kyrkan.skulle inte ha skadat om man skulle ha fåt lite pengar också

Kommentarer


Kommentera inlägget här: