just me.

hmmmm...

Kategori:

...va ska ja gör. Anki å Alex fåor just hejm å. Ica kom it na tå e va ongdåoms dans i solf. Men imr kommer on :)okej ida så ha ja typ vari på dator i flejra timmar, så ja vel najn ty värsta DATANÖRD!!!å på onsdan ska vi ti stan å köp na julfestkläder(kommer väl na ilder sedan på mitt köp) ha laga igang tv i mitt rum no så alla ska ju va tär fö tvn i vadasrumi har na fejl.imr var e tortila nnnnnnnnnnnnaaaaaaammmmm I LOVE IT!!!

har lust att skriv na vitsar eller na skämt hihhi:

Bellman, en dansk och en norrman skulle gå in i en grotta med ett monster i. Först gick norrmannen in och då sa en hemsk röst:
-blodet droppar, blodet droppar.
Då blev norrmannen rädd och sprang ut.Sedan gick dansken in, men han blev också rädd och sprang ut.Då gick bellman in. Mär rösten sa:
-bodet droppar, blodet droppar, så sa Bellman:
- jamen, ta på dig ett plåster då!! hihi

En mamma till en pappa:
- varför står du framför spegeln och blundar?
Pappan:
-Jag vill veta hur jag ser ut när jag sover!


-Liljan! Var är hamstern?
- Vet inte! Men den var här när jag försökte göra ren den med dammsugaren.


Två idioter var ute ocj gick,
det var kväll.
Den ena tände sin ficklampa och lyste rakt upp i luften, då sa han:
-jag slår vad om att du inte kan klättra uppför ljusstrålen! Då svarade den andre:
-jodå, det kan ja visst, men då släcker du bara.


Det var en gång tre pojkar som skulle gå till rektorn för de hade gjort något dumt. Då frågade rektorn den första pojken:
- Vada har du gjort då du ar tvungen att komma till mig?
Pojken svarade:
-Kastat sten i vattnet!
Då sa rektorn:
-Men det var ju inte så farligt.
Sen frågade han den andra pojken:
- Vad har du gjort för att behöva komma till mig?
Den andra pojken svarade:
- Kastat sten i vattnet!
Rektorn svarade:
- Men det var ju inte farligt det heller!
Sen sa rektorn till den tredje pojken:
-Du har vel också kastat sten i vattnet?
-Nää! svarade pojken. Det är jag som är Sten...

- Var det lika varmt hos er i somras som det var hos oss?
-Ja! bönderna var tvugna att
ge hönsen glass så att de ite skulle lägga kokta ägg.

Jessika var på sjukhus hon hade brutit sin fot, där möte hon sin vän Elin.
Jessika frågade:
- Vad gör du här?
Elin svarade:
- Jag drak diskmedel.
Jessika:
-Varför det?
Elin:
- Det ståd att de tar bort fett





PS: där var nådra kanske kommer mera sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: