just me.

I think my is ill now.

Kategori:

Hello!!!!
idag är det 4, 4 dagar kvar till jul,OMG!
skulle på ett sätt villa att sommaren skulle komma derekt efter julen.
För det är helt underbart i Hälnes soliga dagar.
Och jag åker dit typ varje dag(på cykel)
jag saknar alla minen :(



väntar till onsdagen för då skall Anki och pappa åka till stan och köpa julklappar
och jag Ica Emma Alex ska vara hemma
JIIPPPII ska vara hemma med ett par so kan vara litte galna ibland
just nu sitter jag och lysnar på:Amy Diamond-What´s in it for me
ganska bra låt faktist :)

Amy Diamond

Skara Sommarland

2009-07-08 15:40
Amy Diamond
en bild på henne.



amy_diamond__468.jpg
en till bild på henne.

                                                 nu kommer det bilder på den jag lysnar på just nu.


vart litti littin


hitta bara ejn  bra bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: