just me.

nöjd som fan!!!!

Kategori:

ja van ska man böri?
fira jul igår å, kl:1 hemta mamma oss och vi åkte till solf på julmat typ.
kom hem halv 8 och hade ätit tomte gröt som inte var laktos :(
jag hade imagen så himla mycket.
ja nå
va gick in till mammas rum och sate på tv sen sa jag att jag ville öppna jul klapparna så gick vi till emmas och mitt rum och där stod det ett skrivbord(emmas skrivbord) och ett smink bord typ med spegel.
dom hade inte lagat upp mitt:(
ja!!!!!!!!!!!!
och det märkligaste ett stort pakett stod på golvet och det var mitt.
när jag öppnat det såg jag att det var en giterr:O
och så fick jag:en pullka, örhängen, magnethalsband, smink, halsband som det stod ett J på.
godis, 4 par sticka sockor, ett par vantar, ytre byksor OSV jag är faktist nöjd med vad jag fick

hörs senare

tjaoooo!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: