just me.

fryser

Kategori:

ida ha e vari kul och e kommer ochså att bli mwjt kul no på kvällin,jag siter på datorn o väntar på att papp ska var fådi najn gang +jag fryser som najn ödlo från afrika i nordpolen.ida i skåolan had vi finska första o he va tråkit:(och andra matte o he va kul för vi flickor sat o sa imot poikan,trädi had vi modde o he va tråkigare en fi nästan,fjäd had i jompa o he va kul vi spela handboll,jag,Emma,Emil, Lucas och Hannes i ejt lag och Sasi,Iqra,Ate,lucas.H och Max.och det va så kul sen åkte alla hem,och jag Emma och Iqra lemna tär o lejk snö krig typ men e va bara Emma och Iqra som a me men dem trykt opp snön i ansikte och jag bara sto tär o skratta ot democh sen åkt jag och Emma hejm ti me för Iqra sko va en timma till i skolan,sen kl;2 tå hon sluta skåolan och all tri ti met och vi skrina litte(vi har typ en skrinsko bano på gådin)sedan åkt i ti bak ti skåolan o jick under ett tred o prata sedan kom vi ti met igenoch jick in och leka hotell och det var kul sen måste  Iqra åka hem så hon syklade hem och jag och emma jick till mitt rum och tala sen ringde hon sin pappa och frågade om han kunde komma efter henne,han skulle komma efter en stund sen när han kom åkte hon hem sen jick jag på datorn,mitti allt kom Emmas mamma ocj frågade om Emma hade lemnat växan hos oss,och de hade hon, så sa hon tack och åkte hem igen och jag tilbaka till datorn och jag har sutit på datorn sen des



puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: