just me.

söndag

Kategori:

vakna ida å gick å jet na,o Emma å Alex sko ha hjälp på datorn me na,så jag hjälp dem å sedan tåo jag över datorn fö he sko jag gö om jah hjälpt dem å nå ha jag sitta o kolla på na bloggar o e på FB å na sånt,Anki damsugar å e je störand ljud tycker ja ha jitti ejn julstjärno å na peppakakor,nnaammm e va gott men jag ha it baka dem för jag va ju i tamefors jag för dem baka dem i går tråor ja.ja å Alex,Ica å Anki far hejm kl 4 typ å va ska man gör tå ??sko vill ga ut men it själv så jag får si å igår sitter kolla jag å Ica på heartbreak hotel man ha ju sitt e na gangor om man har e på film men e je allti bra om man vill si på film:)no sitter jag å Ica på varsin dator i samma rum Anki sa att e sko va kameran  no tå vi sitter på datorn i samma rum men it på samma ååååååååååååååå imr ere skåola e typ värsta ja vejt me no ska ja ga bye♥♥♥

Kommentarer

  • Sasi säger:

    Jag å skoda på hertbrek hotel Vakna typ 11 imorost tå jag skoda hejla programi :)

    2010-11-21 | 12:12:08
    Bloggadress: http://jasminenyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: