just me.

tamefors

Kategori:

hej igen e va typ ejn minut sedan ja skriva sist men iallafall så ska jag skriv om  tamefors rejson,vi stelg åpp kl;halv 6 och laga oss klar sedan åkt vi ti papp(HMK traiding)och vänt på bussin, och tå hjan kom så va ja så himmla tröjt så jag såmna på kuddin(ja had me me min kudd)och mommo och Ulla-maj sat bnakom oss å fy va ja måd IIIIILLLLLLLLLL FY FAN.å e kanski va för att e va en 4 timmas rejso usch!!!!!!!!och tå vi va tär så köpt jag en väsko och 2 ringar och en ödlo åt Emma.hö(on gill anåo an(;)och na litti anat nåo o å så va e 4 yimmars hejm rejso tå å å tå måd jag nästan illare usch ha typ aldri måd så ill.å sedan tå ja va hejm paka ja väskona å fick sjus ti papp.ska vel ga in på FB no å na sånt ses sen I♥MY BLOGGLÄSARE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: