just me.

rolig dag

Kategori:

hejsan,idag har jag varit i skolan och sen på skolan en stund efter med sasi min bästa vän,sen hörde vi en smäll och ett ljud som lät iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh,sen när sasis mamma kom så sa hon att en bil hade krokat och åkt i diket i korsningen,då åkte vi dit och titta det var en röd bil,när vi stod och tittade på bilen och skulle börja åka där ifron,så sog jag en hund(hunden var brunorange,och söt)sen åkte vi hem med hunden och som tur hade han på sig en sele,som det stod nr på så vi ringde nr.så lenge jag höl i osku(alltså hunden)så ringde sasi,en kvinna svarade men hon kunde inte så bra svenska så hon gav luren till sin vän,vi pratade en stund men manen, sen kom han o hemtade sin osku,och han sa tusen tusen tack tjejer,han frågade om vi ville ha penga men han hade inte med sig börsen,men vi sa endå nej tack.det har varit en rolig dag(Y)nu ska vi börja åka till notis med taxi       hej då små blogg läsare

Kommentarer

  • Sasi säger:

    Hahaha! Döööör :D Minns stenhårt dagen som om den var igår :D

    Svar: ahhaha! JA jag å :D cukla tid å va typ fösta tär :D ahahhahaha xD
    Johanna None

    2012-10-01 | 09:32:13

Kommentera inlägget här: