just me.

hemma

Kategori:

kom hem från skolan för ungefär 1 timme sen. slutade 1 men sen åkte jag på sportis med emma o. killarna :D
det var kul vi spelade basket :) efter så va jag o. emma o. benni o. tobbe på skolan själva för alla andra hade åkt så vi fjantade oss med mera :D sen så sa tobbe; "boa e it jär na mejr så vi kan ga åpp på taki" jag o. ema bara typ; öööööö. sen gick vi till rinken och talade, benni blev blind :D sedan kom Sonja o. tobbe skulle hem med benni så jag o. emma cyklade till trappan för att säga hejdå så stal benni min och emmas cyklar vi bara; okejjj?? han bara; hahah! skämta :D jag o. emma bara : okej??!!! :D o. så kom ju så klart vår skratt atak som kommer då det händer något roligt men deet roliga är inte slut enu, ska kanske till skolan med sasi och ikväll kommer kanske Anki :) <3
och imrn ska jag och klippa <3 puussssshejjj!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: