just me.

sjukt i svans kotan :(

Kategori:

som ni vet så i föra inlägget skrev jag lite om går dagens olycka. men nu tänkte jag bara säga jag har ssssååååååååååååååå sjukt i svans kotan. kan inte gå utan att det gör ont :( men det går väl om nångon gång no:) är hemma från skolan och villar svans kotan idag men jag tror att det bli skoan imrn. idag skulle vi ha haft fi prov men jag måste öv lite idag och så har jag väl de på fredag istället :/ men jag tänker inte sluta att rida för det ida/kväll sk ajag kanske rida på poge, får se om det går :) idag har jag lackat en ny desing på naglar på en lösnagel. men jag har varit ganska lat också. vaknade kanske 7 tiden  men jag somnade om och sen vaknade jag 8, har gjort nudlar åt mig o.s.v ska väl städa rummmet nu och garderoben :)
hej så länge :)(bildbrist)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: