just me.

stan me bästa sasi

Kategori:

söndag
hej <3 idag har jag varit till stan med sasi det var kul vi fick sjuts till citymarket och sen ick vi till prisma eftersom att vår sjuts var på mesan :P så vi gick dit, de blåste ganske mycket och vi tänkte gå fel :D men vi kom oss fram vi va i prisma en halv timme typ sen gick vi ut vi hade köpt varsin pommaz glass, men det sket sig för sasi den hade något vit på sig, jag åt en halv och sen slängde vi dem. vi gick in igen och köpte en strut den gick bra att äta :D sen gick vi och prata till makdonals(stavas) sen sa sasi; "ja e hongro" jag sa;  "ska vi köp na att jet?" ok sa sasi. vi köpte något att äta och sen åt vi men vi fick inte några franskis. vi köpte de också.sen gick vi till baka till citymarket hade glömmt att köpa det och de fanns ej på prisma.sen kom hon till mig :)
måndag
det hände inte mycket..
tisdag
idag altså :) vi va i skolan som vanligt och där var det en ganska chill dag. sen åkte jag hem och var lite på datorn och sengjorde jag mig klar för ridkurs :) vi åkta det gick bra bra bra tills slutet då hästen Ami sparkade mamma så hon föll om kull och sen började det blöda :P sen fortsatte jag att rida och så blev Ami rädd och sprang iväg jag föll av och jag kan tyvär inte bäräta hur det gick till jag mins inte det gick så snabbt :/ men jag har huvud värk och jätttttttteeeeeee sjukt i min svanskota :'( ja det är besväligt imrn sk ajag inte till skolan för jag kan inte typ gå nu :/
men hejdå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: