just me.

tre dagar i rad

Kategori:

jag tänkte bara kika in och säga att här kommer tre dagar i rad: lördag-måndag. men nu kan ni börja läsa(jag kommer att försöka skriva det så kort jag kan :)

lördag
det var ju påsk :D så jag gick ju påskhäxa :) jag steg upp kl:8 för jag hade inte hunnitläta fram kläder. så jag hittade nåra på mornen och så cyklad ejag till ikra och väntade på emma i en halv timme ungefär. me jag hade inte behöft skynda mig p.g.a att ikra hade på sig pyjamasen enu. men jag äntade vi gick och hade kullllllll!!!!!!! vi började 10 tiden och jag kom hem kl:8 :) vi va i hällnes också



söndag
jag vaknde no nån tid och steg upp åt frukost och så. sedan möttes jag och sasi vi hade kul :D lekte spelade fotboll med alexander och ica henry och emma och alex <3 kul kul :D sedan på kvällen skulle anki och pappa bårt så det blev FF :D men det gick bra vi spelade fotboll hala tidet typ och var till ABC. sasi kom på dan och åkte hem kl:halv 11, 11 tiden. sen kålade vi på jägarna en ganska bra film men inte riktig ffreeccchhhh ;) sen nati nati :)


måndag:idag
vaknade unge fär 11 p.g.a att Emma kom in i mitt rum och plåste med sin blåckflöjt så det började pippa i mitt öra :P jon sälv hade öron skydd :D sasi ringde och frågad eom jag ville komma och mötta hene jag sa ja och vi träffades på skolan och vi spelade fotboll igen. sen åkte vi hem med ica, anki och alex och jag emma och sasi åkte till hällnes igen kom just hem :)


men nu ska jag gå i duschen och kolla lite tv och sen såva+ imrn har jag fi prov :P
imrn kanske kanske det kommer en bildbomb :)

men nati nati sov så gott!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: