just me.

tilda å vicki

Kategori:

steg upp halv 10 idag, låg i sängen och "måna" mig ♥ sen 1 skulle jag till tandläkaren :S usch jag hatar lukte av tandläkare :P sen åkte vi hem sen åkte vi efter emma som varit i Malax sen Månda :) sen skulle jag städa rummet så jag började så ringde tilda och frågade om vi skulle träffas :) så dom kom hit vi åkte nästan genast hem till dom vi åkte till en koja. sen hoppade vi och lekte på studsmattan :D sen gick vi och hälsa på fåren :D vi ba"vi gar in ti dem :)" så vi gick och så kollade vi runt i i hagen gick runt runt och runt:D sen så skulle vi jaga dom in i ett hörn av hagen :D det gick ganska bra men dom smet förbi sen -.- men kul var det tror vi skall och göra det imrn också :D nu skall jag ta en kopp te :) sen titta om det komer något bra på tv annar gå jag till lollon :)
pösspöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: