just me.

bertby

Kategori:

som ni märker så skriver jag kanske lite mycket från Bertby, och det beror på att vi renoverar:)
nu sitter jag på FB som vanligt:P chatttar me sasi, å ica. idag har jag varit i skola som de flästa:D vi slutade klockan 3 :P vi hade religion, matte, modde, 2 timmar slöjd och en massa andra tråkiga timmar:)sen så skulle jag ringa mamma att hon skulle hämta mig, för jag skulle och klippa mig, så jag gick till "onion" där mamma var. vi åkte hem för jag måste byta skor:P efter jag hade klippt mig skulle vi och köpa nya ytrebyxor men jag måste köpa nya skor också för mina uggs hade gåt sönder:*(köpte också ett par byxor. imrn ska vi till slalombacken eller inte slalombacken för mig utan skidspåret, buuuuuuu, jag hatar att skida:(ska kanske och bowla imrn, med Jasmine och kanske Ikra får se.men nu ska jag gå och på FB ;)

see you later

Ps: kommer säkert en bild/bilder på me sedan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: