just me.

disco....

Kategori:

...inte världens bästa men...men, det går nog när man är med dom bästa <3 sasi, wilma, wilma och ikra <3 imrn kanske vi åker till stan jag pinja och ica. skulle ha lust att titta film men vi får se... och nu går vi bakåt i tiden till skolan :( i skolan var vi i slalom backen(jag skidade efter det som hänt föra året!) det var jätte kallt och vi åkte vilse, fatar inte hur vi kunde åka vilse i ett SPÅR? jaja vi åkte tillbaka samma väg som vi kom :P sedan när det var mat så kollade vi på varanndras kinder alla hade vita fläckar, vi ville INTE skida mera :P I hate it!!!!!! vi lekte i pulkbacken istället ;) det var "därimot" kul!! :D sedan hade vi 4H vi bakade kanelbullar :) det var jätte gått! vi lekte i gympasalen också, vi åkte i en boll kära det var JÄTTE kul :D mm men nu tar ja natten tror jag ;)
Ps: idag är det exakt 1 år sedan jag bröt min arm :) 
nati nati <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: