just me.

Sasi :)

Kategori:

ha vari å simma me sasi ikväll va jätte kul :D vi skrattade och var rädda:D Emma skulle ha kommit med men hon fick inte så då åkte bara jag och sasi dit.åkte till sasi idag också det var jätte kul, vi var till såkalade spökhuset och vi gick i snön så när jag tog bort dkon så kom det så mycket snö att om jag lämnat det att ligga så skulle det blivit störe en en världens största hav typ :D :D sitter i Bertby och glorr på datorn som vanligt, vill hem eller inte hem men till Oravais och gå i mommos och moffas bastu men jag var ju just men det är bara skönt att gå i bastun :) vet inte vad jag ska skriva men jag vet att jag har lust att skriva mycket nu. Mitt rum är väl klart snart bara de att golvet ska in så är det klart. men nu ska jag börja glo på FB,  ses!!!!!!!!
PS: saknar min kamera :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: