just me.

tjabbbaaaa!!!

Kategori:

idag har jag sutit och tittat på fb, det är  ganska trögt den här tiden:P
igår tog jag natten klockan halv 2 och vaknade klockan halv 10;)
och imrn är det alla hjärtans dag. Skulle vilja åka och titta på idol i jepis idag:) men det går inte:(
och igår hade myssss!!!! vi åt taco och odis :D nammm!!!!!!
bilder:

sötisen lelle <3

linnea

hösternas bild;)

sötisen sasi <3'

en till bild på sasi, hon är så söt <3

hur som häls finns det inget bätre än min familj och min släckt och vännerna mina <3
ingen kan ta dom ifrån mig, dom kanske stiker men dom finns kvar i mitt hjärta så länge jag lever <3

nu är det frukost för mig;)

ses sen!!!! <3 älskade friends and family

Kommentarer

  • Sasi : ) säger:

    Nå it vejt nå ja om ja e så söt :) Jag älskar dej me <3

    2011-02-13 | 10:37:21

Kommentera inlägget här: