just me.

__

Kategori:

Lovar du att vara ärlig? ja

Du heter: Johanna Elisabeth Högström

Smeknamn:Hanna och joijo beror på vem man frågar 

Låt som när du är ledsen sörjer till: vet inte

Beroende av: dator och min telefon

Vad tror folk om dig: vet inte

Stämmer det: -

Vad får du oftast komplimanger för: ögånen och mitt hår

Vad säger du för att imponera på någon:tyypp fina kläder eller va fin du är osv

Hur imponerar man på dig: vet inte

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: chit!

Var bor du: Kaitsor

Trivs du där: bland i blan inte

Äger du några converse: -

Sprit, cider, vin eller öl: cider(men hälst inget alls)

Är du allergisk mot något: nej inte vad jag vet eller jag har Laktos

Hur svarar du i mobilen: Hej! jaa

Antal timmar sömn inatt: 9

Brukar du komma i tid: iblan beror på vad

När mår du bra: när jag är med min älsjade familj och mina vänner<3

När blev du fotad senast: i för går

Hur känner du dig nu: tröt

Vanligaste färg på dina kläder: lite olika

Vad tycker du om fötter: inget

Vad saknar du: vår häst Golliat :(

Hade du en bra kväll igår:ja

Favorit dryck på morgonen: oboy eller juise

Rakar du benen:nej

När brukar du oftast gå och lägga dig:runt 11

Är du blyg: nej eller det eror på vem jag är med

Sysslar du med någon idrott: jo Fotboll

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske vet inte

Har du spytt offentligt:

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vet inte

Är du nöjd med ditt liv: joo

Är du bortskämd: vet inte,kanske

Vad gör du i morgon:  åker äl till skolan som vanligt

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:-

Vad längtar du till: sommarlovet och sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap: jo

Vad använder du för schampo: olika

Hur gammal är du: 10 fyller 11 i år

Tycker du om någon just nu: nej

Gröna eller röda äpplen: gröna

Gillar du golf: nej

Vilken tid gick du upp idag: halv 8 eller 8

Har du sovit i din egen säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu:ja

Är det okej att gråta:jo

När grät du senast:vet inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara och slös lite i gången

Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

Har du piercing:ne

Vill du gifta dig: nej

Vill du ha barn: ja

Solar du ofta: ja på sommaren såklart

Är du bra på att laga mat: sådär

Är du flygrädd: nej

Hur vig är du: inte mycket

Är du musikalisk: eror på vad

Vad dricker du helst när du är törstig: saft(jusie) eller vatten

Vilken är din favoritglass:jordgubbe och pöron bland annat

Tror du på ett liv efter döden?vet inte

Tycker du om sushi? ha

Vad äter du helst när du ser på film: godis och chips 

Har du tandläkarskräck:nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska:kvälls

Vilken ögonfärg har du:brun

Har du någon gång gråtit dig till sömns:jo

Biter du på naglarna:nej men jag har gjort det

Röker du:nej

Hur ofta tränar/motionerar du:vet

Senaste låt du hörde:waka waka

Kommentarer


Kommentera inlägget här: