just me.

en foto dag med sasi ;)

Kategori:

hejsan!
idag har jag varit i skolan och vi hade finska prov första timmen och det sket på sig :(
det var inte så svårt men jag hade övat på fel sät :(
jaja!! men..
sedan hade vi matte det blev bara prat...... prat och prat räknade typ en sida på en timme.
sedan hade vi lunch
modde och sedan hade vi gymnastik,
vi skulle skrina och det var för kallt så vi hade inne "jompa" och det var så klart ingen som hade med sig inne kläder så det var mäst i vanliga kläder och kalsonger(pojkarna hade kalsonger)
sedan åkte jag till Sasi med taxi :)
det var kul.
vi var på datorn först och sedan gick vi ut vi skulle gå till det så kallade spökhuset i kovik :D
vi tog med daisy, Sasis hund.
men så var det så mycket man kunde ta kort på och vi skulle gå till skogen,
och Daisy får inte bli "snöig" för då blir hon våt och börjar frysa :(
så började Daisy skjäla åt ingen ting så vi gick vidare.
sedan bestämmde vi att vi går hem med Daisy och tar med våra kameror sedan,
sedan gick vi på datorn igen och åt en appelsin(nnammm)
sedan årkade vi inte gå tillbaka till skogen så vi fotade på deras gård istället:)
så kom Jimmy hem från skolan och sa: typ blablablabla och sasi blev rädd eller inte rädd men "skraj"
och sedan gick vi in för vi började frysa och så dator igen och hörde på musik ;)
sedan kom mamma efter mig och jag åkte hem
ocj min moster Carola skall komma till oss idag det kommer att bli kul :)
men nu skall jag gå och jöra läxorna tror jag eller ska jag blogga på hanna( men om ni läser den så kan det hända att det står samma inlägg som på denna blogg ibland,
men det är bara om jag är latt och inte årkar skriva så jag kopierar det istället ;)

hejdå <3333 alla som är så söta och läser min blogg <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: