just me.

FÖRLÅT!!!!!!

Kategori:


fredagen

FÖRLÅT att jag inte har bloggat så mycket på sistone, har inte haft tid men nu tror jag det blir ett väldigt långt inlägg(hoppas iallafall)
okej nu börjar jag.
på fredagen var det disco som ni vet :P
och det var jätte kul och det vät ni också, heh,
och efter discot så skulle jag till min mamma men jag och Emma lämnade vid pappa,
för att det blev så sent.
Pappa hämtade mig och Emma och lelle vid halv elva tiden,
och han hade hämtat Ica och Pinja till frikyrkan före.
så sjusade vi hem Lelle och Emma,
eller ejentligen sjusade vi bara hem Lelle för emma skulle och sova över hos Lelle.
och så åkte vi hem.

lördagen
och så blev det lördag.
jag vaknade typ 9-halv 10 av att jag föll i golvet(tog väldigt sjukt i mitt ben)
klockan typ halv elva så kom mamma och hämtade oss vi skulle till vasa.
emma åkte och sova över vid rebeckas mormor, med rebecka då också, hehe,
slapp vi henne
var väl där till klockan 5 typ(lite länge hade sjukt i mina ben den kvällen)
sedan åkte vi till min mormor och gav mat åt vår häst Poge
sen hem och sova typ men inte medesamma utan lite tv först.

söndagen
gjorde inte så mycket var och hämtade Emma från Rebecka och så hem sedan lysnade jag på music och tittade tv åch nåt sånt
(var en kort dag)

måndag
okej det var första skol dagen poå veckan.
Agneta slutade gick i pansion
(ganska kul men kommer endå att sakna henne)
på kvällen tänkte vi åka och bowla men det gjorde vi inte vi var i vörå istället
och så hem igen och ha tråckit, det var min måndag

tisdag
okej nu kom vi fram till dagens dag! :)
idag jobbade mamma på posten så vi åkte med Patrik till skolan.
och i skolan hände det inte så mycket,
slutade klockan:3 och mamma hämtade mig, så åkte vi  hem och så sate jag mig i soffan tog datorn och började blogga och vara på FB och MSN

det kom inga bilder kommer väl nästa väcka, fredagen-fredagen

ses väl snart

blev långt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: