just me.

go morgon =)

Kategori:

god morgon =)
nu sitter jag i typ nya data rummet så kalat emmas rum ;)
alex äe påen dator och jag på en men emma årkar inte säta på dendär andra datorn =)
ica och Pinja och Anki och pappa sover enu :P
själv vacknade jag klockan 9 typ.
idag är det söndag usch det är skola imrn, det kommer endå att bli ganska kul
hör här nu:
  1. Emma, jag, Ica och Alex åker till skolan.
  2. sen slutar Alex och Emma klockan 1.
  3. jag och ica slutar 3(ica slutar typ kvart över 3)tror jag,hihih
  4. Ica, Anki och alex kommer till oss
  5. och vi åker till stan
kommer att bli jätte kul dag men skolan vet man ej
sa ju att jag skulle lägga in lite bilder
så här kommer dom =)

hups jag är på icas gammla dator och där finns inte mina bilder så
bilderna kommer senare idag
SORRY!!!!!!


men vi ses
kommer bar lite gammlare bilder som ni redan ha sät =)



emma och alex har varit lite konstnarliga, hehe,

men nu ska jag gå 
bye ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: