just me.

så arg att jag spriker

Kategori:

moi!!!
jag är så himla arg på Henry för att
  1. han tog bort batariet i datorn
  2. han retar mig
  3. han är från Malax
och så tog Alex och Emma datoren när jag skulle vara, så fick jag typ damp på soffan(för att jag inte fick vara på datoren)
sedan fick jag vara på icas, så nu är jag på icas dator och den är jätte bra och fin.
skulle lägga in bilder men när jag är på Icas så går det inte för bilderna är på datoren som Emma och Alex har :(
kmr väl senare ikvl om inte imrn för det kan hända att man inte får vara på datoren innan imrn om det är dom som är på den:/
är snål på godis men vi är fatiga om det gäler godis.
skulle vara gott med lös godis, har väl bastukväll ikväll å jag ska väl börja gå:)
good bye
ps:besök dessa bloggar:ica och hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: