just me.

sent..............................................,

Kategori:

vet att det är sent att blogga nu men jag har en kompis som heter Sasi här och hon ska sova över det är kul vi har dansat och sjungit och filmat det vi gjort, heh, har varit väldigt rädd när sasi och jimmy kom hit så komAlexander(alex) och Jimmy hit och bråka med oss.sen gick dom ut och jag och sasi fortsate med de vi gjorde ( men jag säger inte vad vi gjorde)sen typ 10 börjad vi titta på Hannah montana på DVD.sen tittade vi på det i en halv timme typ.sen gick vi ut för att leta efter dom där bus ungarna, hihi, men vi gick och.........gick men vi hittade aldrig dem.vi gick in och skulle vänta på dom. jag gick in på fb, och Henry va ine så jag frågade om han kunde ringa åt Alexander det gorde han, men iget svar så kom ica in, så skikade jag samma sak åt henne och hon ringde men han svarade inte sen ringde hon på nytt och då svarade han,kan ni gissa var dom var???på väg till ABC med Jeremias,dumma eller dummare?????så när dom kmr hem har do väl 100 kg godis och chips och typ 100 redbular.jaja men nu är det väl bara att vänta vi bästämde ossatt inte sova före dom var hemma!!!!




så natt natt påer alla som är så snälla och läser min dåliga blogg!!!!!!!!!!!!!




snälla snälla ica
PS:älskar de ica



min söta bästis som ska sova över eller glo

min söta hund Chihu



min söta syster igen måsta bara lägg åppan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: