just me.

simning

Kategori:

idag har darit andra dagen i skolan på den nya vet väckan.
så det var väl en vanlig dag förutom att sasi och cicci gorde nåt.
så var det power club på kvällen och det var jag på som vanligt har skikat med ica som vanligt å så.
på power club hade vi bland annat fråge sport och så ska det låta:D det var jätte roligt bara inte 2 pojkar skulle ha latat sig som dom gjorde enda låten dom kunda var: Kara låtin. den var faktist ganska bra.
så efter power club så bestämde jag och Mirelle(lelle)
så vi gjorde det då och det sket sig för den var stängd:( så vi åkte till owling halen och tiita på när dom tävlade dom var bbrraaa!!!!!!!
MYCKET bätre än mig.
så gick vi till Halpa halli och tiita lite.
sen kom Marie-louise efter oss,
och dem skjusade hem mig och så var man hemma då

---> nu har jag varit i duchen

guewgfwgrogowqrygq :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: