just me.

vörå:)

Kategori:

ida ha ja vari skolan(tror nog att alla vet det) :) och sen åkte jag och(nu kommer det ni inte fick veta) la håliöronen(andra) blev riktigt bra. janå, sen kom Iqra och Emma och skulle se men tyvr så hade jag llagat redan:( men vi åkte till Iqra då och så hann vi bara dit och så skulle Iqra på gitarr kurs , jag och Emma viste inte hur vi skulle komma oss hem och vi öhövde på wc. men när vi började leka glömmde vi bort de :D i årkade inte vänta på Iqra så vi gick hem, så ringde Ema till Kaj i tunneln(typ mitt och mina kaveris mötes plats) så gick vi och så blev Emma rädd och skrek till och så tittade jag back åt och så blev jag också rädd(typ kissade på mig) :D det var Kaj som kom :P så gick jag hem ocj göra lite läxor:/ så skulle vi till taxin(notdragarna) på notis(notdragarna) så när Fanny som hon hete steg upp drog jag bårt stolen så hon trillade på golvet, gissa om Lelle, Emma, Sasi och Cicci skratade??sedan skulle ju jag hem med taxin men jag åkte med Emma och Lelle till vörå istället:Djanå så i åkte till Halpahalli:D och köptehc godis o redbull det var gott!!!!!!!! så gick vi ut och det ringde på Lelles telefon och det var Kaj som undrade var vi var. han stod på gården så åkte vi hem.

kommer bilder nu:)



jag och min söta syster:Ica



det där rosa ör hänget är nyt :)


jag som 4-5 år <3

årkar inte läga mera bilder nu skall laga läxor nu(lite sent va eller?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: