just me.

"Hällnes i mitt hjärta"

Kategori:

hejsan har typ sommar jobbat igår och idag och så skall jag Alexander och Ica fortsätta imrn ;)
men det var ju jätte varmt idag o jag och Ica tog på oss bekini.
(vi fick lite färg på oss ;)
man blev väldigt svetig att rulla rigar plocka glas o.s.v
sen när Anki och pappa kom hem åt vi och sen bar det av till Hällnes♥
det var så skönt att få doppa sig,
när man längtat efter det hela dan typ :D
och jag ica och Alexander hade typ knuffkrig eller vad man nu skall kalla det :D
på bryggan så klar hamnade jag mest i vattnet -.-'
men det var bara kul :D
nu sitter jag och väntar tills nåra bullor ska bli klar gräddade(stavas?)
och sen blir det Allsång på skansen :)
men nu skall jag fortsätta att höra på en låt jag typ började höra på för 1 vecka sen ;)
dessa bullor
dallasbulle
sweet ♥
älskar att fota vatten droppar men nu när jag skulle ladda upp bilderna så går det inte -.-
så alla bilder är från google.
ciao :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: