just me.

tänkte jag skulle börja blogga igen(försöka)

Kategori: shopping/outfits/naglar

tjena hallo hejj hejsan!!
har varit på villan hela helgen nu,
kom hem idag typ halv 2.
10 över 1 kom iki hit jag pakade väskan och cyklade iväg till hennes.
så gjorde hon sig klar och  så åkte vi iväg till staden :)
vi kom fram 3,
vi gick derekt till kapphal,
jag hade kollat på kapphals sida och dom hade haft en riktigt snygg tröja,
men den var inte där :(
så gick vi runt där på torget.
sen åt vi på Mc donals(stavasss?!?!?!?)
sen fortsatte vi att gå.
vi gick in till R kiosk för att köpa godis,
så fick vi 2 lotter var som vi skulle skrapa.
dom var gratis :)
jag vann på båda men Iki vann inget :(
köpe en tidning och godis och lite annat smått och gott :)
men nu ska jag gå och borsta tänderna och så börja ta naten men ska kanske kolla film före :)
tjhaa!!
sorry för dom sudiga bilderna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: