just me.

5 dar O.O

Kategori:

Dag 1- om mig
Dag 2 - bästa vänner
Dag 3- Smink jag andvänder
Dag 4- Favoritblogg
Dag 5- Det jag saknar
Dag 6- MINNEN!
Dag 7- planer inför sommaren
Dag 8- Något jag älskar.
Dag 9- Favorit klädbutiker.
Dag 10- varför jag skapade bloggen.
Dag 11- Ett måste i väskan.
Dag 12- Min önskelista
Dag 13- Min outfit idag.
Dag 14- Favorit godisar
Dag 15- Favorit årstid

Dag 16- Favorit ord.
Dag 17- Min musik
Dag 18- Mina drömmar
Dag 19- Min dag.
Dag 20- Min klass.

11, telefon öronlurrar leppomada hårband. ja det beror på...

12, en laptop system kamera ;) ja mera men jag kommer inte på nåt.. :)

13 kommer senare.......

14 choklad och B
ENOU.

15 SOMMAREN!!! men höste gillar jag också fina höst färger de luktar så gott :) och jag fyller år då :D

jaa-a, nu har jag varit på villan i 4 dagar. de har varit kull!! solat o. badat. kört moped sutit på :D fiskat, varit ut med båt, spelat kort :D :) spelat badmynton(stavas?!) o. fotboll :) de har varit kul kul o. jätte kul :D men jag skriver mera sen skall strax äta.
hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: