just me.

dag 6 och 7 XD

Kategori:

Dag 1- om mig
Dag 2 - bästa vänner
Dag 3- Smink jag andvänder
Dag 4- Favoritblogg
Dag 5- Det jag saknar
Dag 6- MINNEN!
Dag 7- planer inför sommaren
Dag 8- Något jag älskar.
Dag 9- Favorit klädbutiker.
Dag 10- varför jag skapade bloggen.
Dag 11- Ett måste i väskan.
Dag 12- Min önskelista
Dag 13- Min outfit idag.
Dag 14- Favorit godisar
Dag 15- Favorit årstid
Dag 16- Favorit ord.
Dag 17- Min musik
Dag 18- Mina drömmar
Dag 19- Min dag.
Dag 20- Min klass.

mina minnen är: när jag träffade Ica, Anki och Alex <3 klippan läger 2010.När Ica, jag, Anki och Alex var till stan.jag har mera minnen men kommer inte på nåra nu jyst.

Mina planera för sommaren, kan man ju typ gissa :D vi ska kampa i Kalajoki(stavas?) vara men mina vänner, simma, spela fotboll med Ica och alexander :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: