just me.

ingen blåggning på ett Litet tag :)

Kategori:

p.g.a. att vi ska till villan. hinner inte skria mycket nu, ska snat åka så ;)
Dag 1- om mig
Dag 2 - bästa vänner
Dag 3- Smink jag andvänder
Dag 4- Favoritblogg
Dag 5- Det jag saknar
Dag 6- MINNEN!
Dag 7- planer inför sommaren
Dag 8- Något jag älskar.
Dag 9- Favorit klädbutiker.
Dag 10- varför jag skapade bloggen.
Dag 11- Ett måste i väskan.
Dag 12- Min önskelista
Dag 13- Min outfit idag.
Dag 14- Favorit godisar
Dag 15- Favorit årstid
Dag 16- Favorit ord.
Dag 17- Min musik
Dag 18- Mina drömmar
Dag 19- Min dag.
Dag 20- Min klass.

varför jag skapad min blogg? Min syster hade en och de såg kul ut så jag frågade om jag kunde få en blogg ;D så hon hjälpte mig <3 och de var ju kul också :D

idag blev ica konfirmerad :) å vi var i kyrkan. sen hade dom kaffe och tårta och sånt. sen åkte vi hem lämnade av ica och nu ska vi snart åka till villan då :)
btw GLAD MIDSOMMAR!!
ciao!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: