just me.

inget inlägg igår

Kategori:

hejsan det blev inget inlägg igår hade fult upp.
vaknade kl:9 typ.
gick i duschen och gjorde mig klar.
sen väntade jag och....väntade på att studenkalaset skulle börja.
de började 2 och sista gästen åkte 6 tiden:)
sen åkte vi till Hällnes på en glass :)
sen hem och så liirade jag och Ica fotis och hoppade på studsmattan sen lite mera fotis,
vi var ute till halv 11 typ, de var ju så varmt <3
så solade jag och ica lite,
förs i stolarna men sen på studsmattan när Alex och Emma gick in,
så kom Alexander och sola med oss :D
så kom Emma och Alex och började hoppa och bråcka när vi solade -.-'

idag
har jag varit med pappa och Henry till buss/tågstation,
Henry skulle till Helsingfors.
sen åkte jag och pappa och titta om R&B hade någon sorts bil del men.....nej!
sen på väg hem svängade vi in efter en pehmis(stavas?) <3 I love it <3
sen hem och så solade jag på studsmatta o störd, för Emma var vi Ida :)
solade i en halv eller 1 timme.
sen skjutsade pappa mig till Hällnes Emma och Lelle var där.
vi simade och hade kul :D
sen kom Ikra dit men hon simade inte :/
så skulle Lelle kanske sova över vi Emma,
och så ringade Marie-louise(Lelles mamma) och sökte efter Lelle.
så skulle Jenny sova över hos Lelle så de blev inge.
så skulle Emma sova hos oss men....nej! :(
så skulle ja sova hos hennes men jag fick inte för att Emma hade varit borta hela dan :(
sen tittat lite tv :)
och idag var första sommarlovs dagen <3
ojj! vilket långt inlägg :)
hejdå <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: