just me.

stan med iki <3

Kategori:

Hejsan!
igår åkte vi till villan :)
de var kul... ända tills de gick snett -.-
en myra bet mig, och jag som är livrädd för myror,
blev ännu mera livrädd för dem  :(
och så de där jä*la krankarna de går mig på närverna -.-'
de biter och de börjar klia.
vi sov över där och de var ju såklar krankar där inne också :/
så nu är jag helt upp äten av dem.
ja...
klockan 7 steg jag upp och åkte hem,
skulle till stan kl:9.
men de blev halv 10 för att de tog så låg tid för Ulla *****.
så kom vi dit 10 tiden.
vi gick runt i rewellcenter,
kl:11 gick vi ut på torget och man smälte ju bort :)
så köpte jag en pehmis,
och Iki en bollaglass.
jag måste äta den så snappt som möjligt den ran ju bort ;)
så gick vi in i rewellcenter igen och tittade lite.
sen gick vi in i en godisaffär där :)
sen gick vi till Kapphal(stavas?!)
och kollade men vi han inte så länge innan ulla ringde och frågade var vi var?
och att vi skulle kunda oss till makdonals(stavas?)
men Ulla blev så snabbt klar så hon gick till Seppälä.
vi skulle vänta uan för klockan:1(då vi skulle mötas så vi sat där i en halv timme och chillade :)
så gick vi och titade på nåra shorts till Iki.

de jag hittade:
  • solglassögon för 6.95 på H&M(Iki köpte lika danna)
  • bekini överdel för 4.95 på H&M(Iki köpte en lika dann)
  • godis XD
  • bästis halsband(Iki köpte) på Glitter <3 snällttt!! <3
bilderna kommer senare kameran är ur laddad XD
men nu ska jag gå ut och sola med min nya bekini :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: