just me.

tänkte berättta om helgen som va.

Kategori:

på lördag klockan halv 3 typ åkte vi iväg till Nykarleby(Amerikan car meeting) med Buicken. vi kollade på bilar. de var också 2 olika tävlingar dom var bra :D sen åkte vi och äta till Jakobstad. sen iväg efter Ica till klippan men före var de något i kyrkan. sen korv grilling och saft/kaffe och grisar. sen hem och gå i duschen och sen gå och sova. vi steg upp klockan halv 7, 7 tiden, sen åkte vi till Malax på Alexander konfirmation. nästa helg icas :) sen åkte vi på Kaffe/limsa &tårta  :) sen hem för jag skulle på kalas 5. när jag kom hem sat jag och Ica på en film: Hannah Montana :) sen blev vi så tröta att vi gick och sova. sen på morgonen åkte dom hem :( mamma hämtade mig och jag åkte till Bertby, men efter de till mommo och sova över, på tisdagen åkte jag med mommo till hennes jobb och städa men de var inte världens roligaste men..men sen gick Emma och jag till ABC och panta flaskor vi fick.... 8.70 euro. sen hade dom inge Vinebröd där så vi gick till baka till skolan och frågade om mommo kunde åka efter till Livsmedel eller Lillkungs hembageri? vi åkte till Livsmedel förs där hade dom det :) så åkte vi tillbaka till skolan och hade kaffe/mat paus. jalv 2 åkte vi hem. jag var med Poge lite sen ville jag att mommo och jag skulle cykla till Livsmedel. men mommo ville inte så hon skrev en list och jag cyklade iväg ditt :) sen kom jag hem och fick 3 euro.på kvällen kom mamma efter mig och vi åkte hem :)
ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: