just me.

test

Kategori:

TESTET

Du är kär nu - kanske 

Du har sårat nån så de börjat gråta - jo ;(

Nån har sårat dig så du börjat gråta -jopp

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nepp :P

Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nepp

Du har haft ett förhållande som varade över två år - nepp.

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - jo

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - kanske

Jag har smygit ut utan lov - jepp :D nåra gånger

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - jo 

jag har en hemlighet som ingen vet - jepp :)

Jag har fuskat i ett spel - joo! :D

Jag har struntat i ett prov -  ?

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - smakat

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - neeej!


Jag kan inte svälja piller -  vilka piller?

Jag har tagit mediciner mot depression - ?

Jag har anorexi och/eller bulimi - nepp

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - jeppppp C:

Jag har vaknat gråtande - nepp, tror inte de

jag har somnat gråtande - jo 


DÖDEN


Jag hatar begravningar - mm

Jag har sett någon död - nee

Någon nära till mig har försökt begå självmord - nepp

Någon nära till mig har begått självmord -nä


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - ne. inte vad jag vet

Jag har sett en fallande stjärna - jo, tror det

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - klart :D

Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - jo :D

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - tror inte det

Jag har sparkat en kille mellan benen -jo ,i misstag :P

Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - nepp, 

Jag har lekt sanning eller konsekvens - klart!!

Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme -hmm??

Jag har medverkat i en teater - nej, eller i skolan ;)

Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet - öhm?

Jag har fångat en snöflinga med tungan- jepp :D

Jag har suttit på ett tak på natten - ne

Jag har aprillat någon - jepp :D

Jag har åkt taxi - joo

Jag har ätit sushi - nej

Jag har åkt snowboard - nej,



här kom ett inlägg med ett test XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: