just me.

villan hela helgen

Kategori:

hejsan! jag har varit på villan hela helgen <3 har ju inte haft chans till att blogga då ;) men nu kan ja berätta :)
fredag
på dan var jag till stan med Iki <3
som jag sa ;)
sen åkte vi till Hellnäs och sola/bada <3 så ringde Ica och frågade om jag skulle komma till villan med dem?
de ville jag så som hämtade mig och Iki cyklade hem.
där så var de kul vi simade solade och hade jätte kul :D
på kvällen cyklade jag och Ica till Kenneth&Ann-helen.
Alexander var e men han svängde om -.-
sen när vi kom dit så skände vi på vattnet, OMG de var sååååå varmt :)
så vi bestämde oss att ta ett dopp eller simma kan man kala de ;)
och var i bastu.
Ica hade på sig bekini men jag hade bara överdelen -.-
sen kom Anki och pappa dit också :)
de tog upp Alexander som haade blivit jagad av 3 ORMAR :O
lördag
vaknade och gick ut och titta de var så vart -.-'
så jag och Ica ville åka till Hellnäs, Alexandra skulle ju me också så....
Pappa sjutsade oss dit :)
vi var där i kanske 3-4 timmar :)
sen hem och äta grill mat vi köpte där.
namm!! <3
så gick jag och Ica och titta på en moppo som står vid villan :)
ICA FICK IGÅNG DEN :D
så åkte vi ut och köra lte på villavägen :)
men så stanade den... bensinen var slut :(
sen rode jag och Ica över till Kenneth&Ann-Helen´s villa,
med en last båt :)
Alexander kom efter med en sittfötölj typ, han rode med en refsa :D
så simade vi var i bastu och så :)
sen hem
söndag
Ica och jag vaknade 3 tiden och vi åkte hem halv4-4 tidne :)
ja de var min hälg, och igår och idag hände inget specielt ;)
hejdå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: