just me.

20 dagar

Kategori:

tänkte att jag skulle börja mer 20 dagar :) kommer bli kul!! :D






DAG 14


Dag 1- Om mig
Dag 2- Mina bästavänner
Dag 3- Smink jag andvänder
Dag 4- Favoritblogg.
Dag 5- Det jag saknar
Dag 6- MINNEN!
Dag 7- Varför jag skapade bloggen.
Dag 8- Något jag älskar.
Dag 9- Favorit klädbutiker.
Dag 10- Planer inför sommaren.
Dag 11- Ett måste i väskan.
Dag 12- Min önskelista
Dag 13- Min outfit idag.
Dag 14- Favorit godisar
Dag 15- Favorit årstid
Dag 16- Favorit ord.
Dag 17- Min musik
Dag 18- Mina drömmar
Dag 19- Min dag.
Dag 20- Min klass.

min favorit godis?? hm..? det är nog skile ödlor ( vet inte hur man skriver skile)
men det är nog också choklad :) jqag har ganska mycket godis som jag tycker om mycket, men här är iaf 2 st ;)
men just nu godis strejkar jag!!


kommer en till imrn ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: