just me.

dag 6

Kategori:

Dag 1- Om mig
Dag 2- Mina bästavänner
Dag 3- Smink jag andvänder
Dag 4- Favoritblogg.
Dag 5- Det jag saknar
Dag 6- MINNEN!
Dag 7- Varför jag skapade bloggen.
Dag 8- Något/någon jag älskar
Dag 9- Favorit klädbutiker.
Dag 10- Planer inför sommaren.
Dag 11- Ett måste i väskan.
Dag 12- Min önskelista
Dag 13- Min outfit idag.
Dag 14- Favorit godisar
Dag 15- Favorit årstid
Dag 16- Favorit ord.
Dag 17- Min musik
Dag 18- Mina drömmar
Dag 19- Min dag.
Dag 20- Min klass.
minnen!?...hm... det är väl KALLAJOKI, skolfotboll, sommarn <3 vintern osv...
det är inte så många har nog flera men jag kommer inte på dom :/ men iaf...
idag har det inte hänt så mycket, har varit på power club, hemma med Anki,Alex, pappa och Emma <3 tittat tv och så. u ska jag läsa lite för imrn har jag bokrecension och matteprov :P I HATE TEST!!!!!! sen ska jag gå i duschen sen läsa lite till sen natten ;)
men sov gott
Ps:tack för att ni egnar er tid till att läsa min blogg <3 <3 vet det kommer inga bilder har inte så mycket på lager
:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: