just me.

dag 8

Kategori:

Dag 1- Om mig
Dag 2- Mina bästavänner
Dag 3- Smink jag andvänder
Dag 4- Favoritblogg.
Dag 5- Det jag saknar
Dag 6- MINNEN!
Dag 7- Varför jag skapade bloggen.
Dag 8- Något/någon jag älskar.
Dag 9- Favorit klädbutiker.
Dag 10- Planer inför sommaren.
Dag 11- Ett måste i väskan.
Dag 12- Min önskelista
Dag 13- Min outfit idag.
Dag 14- Favorit godisar
Dag 15- Favorit årstid
Dag 16- Favorit ord.
Dag 17- Min musik
Dag 18- Mina drömmar
Dag 19- Min dag.
Dag 20- Min klass.
jag älskar ganska många <3
som min familj. mina vänner. naturen, att fotografera. shopping att vara med mina älskade vänner.
som ni ser älskar jag ganska mycket.








idag har det inte hänt så mycket. ska på revyn ikväll :) kommer bli kul!!!!!!
men nu ska jag titta på FB som vanligt :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: