just me.

inte bloggat på 4 dar :/

Kategori:

nu sitter jag på fb och chattar med lelle :) okej nu ska detd komma 20 dagar ijen :)
Dag 1- Om mig
Dag 2- Mina bästavänner
Dag 3- Smink jag andvänder
Dag 4- Favoritblogg.
Dag 5- Det jag saknar
Dag 6- MINNEN!
Dag 7- Varför jag skapade bloggen.
Dag 8- Något jag älskar.
Dag 9- Favorit klädbutiker.
Dag 10- Planer inför sommaren.
Dag 11- Ett måste i väskan.
Dag 12- Min önskelista
Dag 13- Min outfit idag.
Dag 14- Favorit godisar
Dag 15- Favorit årstid
Dag 16- Favorit ord.
Dag 17- Min musik
Dag 18- Mina drömmar
Dag 19- Min dag.
Dag 20- Min klass.
det är nog H&M, gina tricot, kapphal,lindex. nåra butiker som jag brukar handla på ;) men det finns fler :)
nu ska jag äta sen åka till halpa halli :)
Ps: på lördagen ska jag på revun :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: