just me.

simning :D

Kategori:

no ha ja vari å simma <3 med mina vänner/bästavänner <3
skolan har varit trög -.-
bästa var när vi hade gymnastik eller det var igår,
när de cylade sparcykel så föl en skruv så styret blev löst,
men nu ska jag bärata om dagen.
efter skolan så åkte jag på junior,
sedan skulle jag åka på powrer club men sket i de för jag årkade inte :)
sedan skulle jag på notis åxå,
efter åkta jag och sasi och ikra och simma :D <3 skit kul.
sedan skulle ikr atill halpis och köpa skor(till imrn)
p.g.a att imrn sak v till vasa på staffetdagen :) det kommer bli kul men men...
ska snart gå och sova,
bussen går kvart före åtta från skolan.
jag ska stiga upp typ halv 7 eller nåt sånt, pka till skolan halv 8
blir en rolig dag det värsta:
ingen kamera: ina bilder, ingen telefon: vet inte men ja...
ska titta över väskan till imrn nu <3
god natt alla sötisar som säter er tid på min blogg<3 så söt
tack ica <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: