just me.

sista dagen :'(

Kategori:

dag 1
Dag 1- Om mig
Dag 2- mina bästa vänner.
dag 3- smink jag använder
dag 4- favoritblogg.
dag 5- det jag saknar
Dag 6- minnen.
Dag 7- Varför jag skapade bloggen.
Dag 8- Något/någon jag älskar
Dag 9- Favorit klädbutiker.
Dag 10- Planer inför sommaren.
Dag 11- Ett måste i väskan.
Dag 12- Min önskelista
Dag 13- Min outfit idag.
Dag 14- Favorit godisar
Dag 15- Favorit årstid
Dag 16- Favorit ord.
Dag 17- Min musik
Dag 18- Mina drömmar
Dag 19- Min dag.
Dag 20- Min klass.
jag heter johanna, är 10 år gammal. har en stor familj 3 bröder&2 systrar <3 jag gillar att spela fotboll rida vara med mina vänner och att rita och iblan eller oftas är jag en "data" nörd :D gillar också att fota <3 bor i finland där nyckeln pasar. jag och min syster brukar fota med varandra. vi har en häst och 5 katter en hund. och i sommar så så ska vi köpa flera :D(hästar altså) gillar gillar!!går i 4 klass(som ni säker listade ut när jag var 10 år :D fyller i oktober, den 7 oktober 2000.
hej idag ska jag till Korsholm :) bussen kommer kl; 09:30 typ. men nu ska jag äta något och förlåt att det har varit dåligt med bilder :/ men nu kommer det


en bild från sportlovet :)
olivia
lelle
wilma
ni får nöja er av ett par bilder från sportlovet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: