just me.

STIEG LARSSON flickan som lekte med elden

Kategori:

dag 10
Dag 1- Om mig
Dag 2- Mina bästavänner
Dag 3- Smink jag andvänder
Dag 4- Favoritblogg.
Dag 5- Det jag saknar
Dag 6- MINNEN!
Dag 7- Varför jag skapade bloggen.
Dag 8- Något jag älskar.
Dag 9- Favorit klädbutiker.
Dag 10- Planer inför sommaren.
Dag 11- Ett måste i väskan.
Dag 12- Min önskelista
Dag 13- min outfit idag
Dag 14-favorit godisar
Dag 15- Favorit årstid
Dag 16- Favorit ord.
Dag 17- Min musik
Dag 18- Mina drömmar
Dag 19- Min dag.
Dag 20- Min klass
planer för sommaren.. det är inte svårt :) såklart Kallajoki <3 med min familj <3 o. så ska jag vara i hällnes med mina vänner :) o. på joko park ( i Kalajoki) simma o.  ha skoj. ska kanski åka till Legoland också :D fota o. filma o. så. ojojoj.. vad jag kommer ha kul i sommar :)
idag har ica läst sin bok flickan som lekte med elden :) o. nu ska vi laa tacos :) nam nam!!!
Ps: det kommer kanske sen:20-15 dagarna altså ;)
kommenter vad ni tycker o boken o. o ni läst den :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: