just me.

chatt/ (24)

Kategori:

hej!
idag blir det knapast 3 inlägg.
men jag ska försöka att, men knapast.
idag har skolan varit ganska rolig :D
vi åkte och cykla då 10 över 10.
vi cuklade till en backe i Kovik,
förbi carola ******,
sedan i skogen och ja det var kul,
vi hade staffeti skogen,
vi byte cyklar :)
sedan då vi skulle vi skulle svänga till en gräs veg som läder till skolan,
så var det ne backe före,
jag och Emma åkte jätte jätte hårt i alla backar,
så vi åkte ju jätte jätte hårt då,
och så hörde vi bara: "hallå kom"
vi bara "slajda" då för vi viste inte att vi skulle svänga så vi åkte förbi :D
har varit en rolig dag som jag sa :D
sedan efter åkte jag på junior vi hade picnik,
sedan efter åkte jag hem och byte kläder och raka vägne till stallet :)
var där i en timme och sen åkte vi hem.
vi red måckade ryktade o.s.v.
kul kul :D
sedan åkte jag hem hade en timme på mig att göra mig klar,
äta mat, och städa rummet lite :)
så 20 över 5 ringade Emma och frågade om hon fick komma och stiga på med mig.
det fick hon.
så kom hon med sin pappa.
jag sat på till busshålplatsen:)
så kom Göran,
Emil och Jacke var med dom skulle till Emil´s.
vi åkte dit och ja...
vi kom hem.
vi hämtade upp Jacke på samma gång.
vi talade och de luktade höns bajs för Jacke hade trampat i hönsbajs :P
sedan steg ju Emma av hos oss också :)
vi åkte derekt til skolan för dom hade fotisträning.
sedan ringde Emmas mamma och Emma måste åka hem :(
nu sitter jag ensam hemma och tittar på herr&fru.
Pappa, Anki, ALex och Emma är i asa och hämtar pappa:)
dom kommer snart hem.
jaaa!! jag och Emma ska kanske åka till stan imrn om vi får sjuts,
men vi åker kanske 2,
för vi ska på disco kl:6.
vi ska köpa ungefär samma kläder att ha på disco.
men nu sk ajag kolla på herr&fru
det här räknas väl till 2 inlägg??
pliizzz!! :)
emma:normal
jag:cp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: