just me.

hejsan vejsan!!

Kategori:

Vill ha!Vill ha!Vill ha!
jag vill ha en chihuahua.
dom är så små och sulliga <3
åhh! så söt med vinter kläder och allt<3

dubelt så sello kitty och chihuahua <3

GRR! jag bitttsss!!! :D
update:
idag har jag inte gjort så mycket men jag har varit i skoaln som vanligt, ganska så chill dag idag.
första:Finska, hade inga ord tills idag så det var bara att jobba i  boken  :)
andra:Matte, Emma och jag är på samma ställe så vi gick och räkna i koridoren :D
tredje:Modde: tråkigt som vanligt :P men vi gjorde sista kapilet för detta år <3 har inga flera modde timmar <3
fjärde:Gympa, vi spelade fyra mål. det är kul :)
sen åkta jag hem och Emma kom till mitt vi lekte, hade skoj!! :D
sen kom Anki,Ica och Alex hitt, vi satte upp studsmattan :)
så jag har hoppat mycket idag har typ fått huvudvärk av det :P
så kom de nå gubbar so skall göra en teras eller trappa eller vad de nu ska bli :D
har arit i duschen/bastun nu och ska snart lätta fram sängen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: