just me.

hellnäs <3

Kategori:

idag klockan: 8 väckte Anki mig. så gjorde jag mig klar och åt och kvart före 9 sjutsade i Ica till kyrkan. sen åkte vi till "Helsingbyin" och sälja nånting. sen åkte vi till..... stan <3 köpte nya fotis skor och skydd,ska på träning imrn i vörå IF.när vi kom hem var klockan kart före 12. jag sat på dator och ja gjorde ingenting. sen ringde Sasi och frågade om jag ville komma till Hellnäs. Så vi åkte till Hellnäs och var där och hade skoj. sen kom Camilla, Conny,Julia och L Jocke. vi skrattade och hade kul :D sen kom Anki och pappa dit så måste jag cykla hem det var kalt :/ men vi klarade oss :) sen kom Emma och Lelle. Emma roppade; HANNA!!! jag kollade och så såg jag dom. vi talade lite och sen åkte jag hem. nu sitter jag här och bloggar. men nu ska jag gå mamma kommer snart.
(bildbrist)
hörs :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: