just me.

hemma igen:)

Kategori:

nåjaa.. nu är jag hemma och kan fortsätta med vad dagen handlat om... skrev fel i inlägget under det är imrn vi ska cykla i skogen, sryyy!! idag var Patrik till skola och pratade om hur man skulle uppföra sig i trafiken. och att visa hänsyn till andra och inte bara tänka på sig själv :) men imrn sk avi i skogen och cykla vi fick veta var vi skulle cykla idag, gissa hur långt!.... 16-17 km. nåjaa... får se hur det går... idag kommer Anki och Alex hit men det är bara kanske att ica kommer jag tror hon har prov imrn :( imrn kommer Emma till mig och vi ska fota, blogga, skratta o.s.v. sedan sk avi åka på notis det är sista gången. åker kanske och simmar efter <3 men får se om nån kan hämta och nån vill kom med :)

väntar så på sommar lovet <3 kommer hända så ycket kul :D
  • villan.
  • konfirmation&student
  • hällnes
  • vänner
  • stan
  • rida (kanske ridläger)
  • sola och bli brun, bada
och de komer säkert roliga saker mellan.
men nu ska jag kolla fb och bloggar.
ett mycket rosa träd.det är fint tycker jag<3 i<3rosa
snart ser det ut så på träden. i poolen(stavas!!??)






älskar dessa bilder de visa sommaren på något sät...
men nu ska jag säga hejdå <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: