just me.

villan <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kategori:

kom hem från villan för 45 minuter sedan ungefär <3 det var så roligt där <3 ja hade tänkt imma mn jag var så lat så jag tog på mig bikinin och solade i kanske en halv timme :) det var så skönt kommer bilder nån annan dag :) vi hoppade på hoppmatta(jag kallar studsmatta till hoppmatta) det var jätte kul och vi hade en lek vi kallar för sisten ner och jag van alltid :D emma förlorade alltid och alex var alltid i mitten av oss :P åt chips och så. oh jyst fick jag höra en dålig sak :( emma skulle komma till mig imrn men hon fick inte för att hon hade finska förhör :( och imrn måst jag stiga upp kvart över 6 halv 7 tiden -.- men nu ska jag titta lite lite tv och sän väntar sängen <3 jag är typ förälskad i min säng men jag vill inte gå och sova :/ men jag ska gå nu och ta fram käder för imrn blir det att cykla typ 16-17 km -.-

Ps:de här är 3:dje gången jag bloggar idag :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: