just me.

CP

Kategori: shopping/outfits/naglar

åååååhhhhh!!! denna dag har varit shittttt riktig riktigt shit >:I årkar inte med skolan allt är bara shit just nu imrn har vi prov i HISTORIA jag årkar inte öva på det -.-'''''''' vill åka och simma men jag har ingen att åka med -.- skall väl ta och läsa igenom kapitlen nu så jag kan lite iaf ;) sen får jag se hur det bli och desutom så igår när vi var till stan köpte jag bara 2 toppar och en par tights skulle köpa en kamera men det fanns ingen som var till räkligt bilig, och så var det en som hade typ 8 megpixlar och kostade typ 200 hundra???? jag såg en som jag ville ha men det bev inte den-.- skall minnsan ha den nästa resa till stan ;D och som dagen ser ut nu så kommer det bara att se ut läsa på prov lite och dator och mögla:P kul dag :D not men nu skall jag sluta att sitta och tråka ut er med hur tråkigt jag har och kommer ha :) syns :) hjepis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: