just me.

tråkigaste disco ever....

Kategori:

såååå himmla dåligt disco:3
skulle ha kunnat vara hema men det blev ingen dålig resa ;D
det var så tråkigt att kvart före 8 typ traskade jag vickan,bettan och emma iväg till city :)
köpte hubbabuba och en slemig sak :D
sen kom V och B´s mamma efter dom och jag och E lämnade där till typ 20 före 11 ;D
frös något mycket :3
gick till högis och talade sen gick vi till Apchini och köpte en pizza som vi delade på ;)
sen ringde vi till A så kom on o. P efter oss så åkte vi hem :D
nåra ego pix på mig och vickan på WC när vi typ möglade av tråkighet ;3
gullisen V
E dansade på WC
hahha!ego pix på mig och V ;D
CP bilder på mig -.-''
sudig :3
inga bilder på bettan men hon var med :)
hejpiss <3

Kommentarer

  • vickan säger:

    Jåå, min skit telefon kvalite :D

    DO JE SÅ GOLLA <3 :3

    2011-11-12 | 10:40:23
    Bloggadress: http://witch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: