just me.

beslutsbesvär...

Kategori: johannas liv

...jaa,a jag har lite beslutsbesvär just nu :( vet inte om jag åker på Power Club elr Bildkonst ikv -.-' men det blir väl säkert Bk för det måste man betala för :O men nu skall jag titta gårdagens Ponnyakuten! :) så skall jag kolla bloggar, alltså jag är beroende att läsa bloggar... skulle säkert inte klara mig mer en 1 dag utan att läsa vissa blogga^^ har börjat få lite ont i halsen eller det tar sjuk när jag talar ibland -.- får hoppas att det blir bättre :) igår var jag ute och fotade lite med I, men det blev inte så bra bilder, eller vissa blev bättre än de andra :D kommer kanske upp på bloggen ida,mårgon. får se:) har inte laddat upp dem ännu.men nu skall jag titta pk3(ponnyakuten3) sen får vi se vad jag åker på. men bloggar kanske mera sen efter :)
bild1: en bild på mig och I i power park! ♥sommaren kom tillbax  NU!! vill ha bikini ränder och brun på hyn! saknar sommaren Såå in i hel*etet :D
bild2: så god glass! min och Icas^^
bild3: en random bild som jag fotade från balkongen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: